Πασίγνωστη Ελληνίδα celebrity στο νοσοκομείο εκτάκτως ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Πασίγνωστη Ελληνίδα celebrity στο νοσοκομείο εκτάκτως

alexandraki


Στο νοσοκομείο με φρικτούς πόνους στη μέση μεταφέρθηκε η…Δήμητρα Αλεξανδράκη. Ήταν πολύ άσχημος πόνος. Σαν να είχα μαχαίρια στη μέση μου», ανέφερε χαρακακτηριστικά το μοντέλο και για να μοιραστεί τη «δοκιμασία» του, ανέβασε φωτογραφίες το instagram, μέσα από το δωμάτιο του νοσοκομείου όπου νοσηλεύεται.


«Έβγαλα μία κήλη πίσω στην μέση, εμφανίστηκαν ένα δύο πράγματα και απλά είμαστε εδώ πέρα για να τα φτιάξουμε», είπε η ίδια αποδίδοντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζει στην κούραση λόγω του σφιχτού επαγγελματικού της προγράμματος.


Ερωτηθείσα αν θα χρειαστεί να υποβληθεί σε κάποια επέμβαση, απάντησε: «Δεν το γνωρίζω ακόμα. Είμαι δύο μέρες μέσα και θα παραμείνω κάποιες ακόμα για να δούμε αν θα φτάσουμε σε αυτό το σημείο και εύχομαι όχι γιατί δεν έχω το κουράγιο… Μπορεί να αντιμετωπιστεί και με φάρμακα απλώς πρέπει να κάνω και διάφορες εξετάσεις».


«Όταν ερχόμουν έκλαιγα γιατί πήρα τηλέφωνο να έρθουν να με πάρουν και πήγα να σηκωθώ στο σπίτι μου και δεν μπορούσα. Ήταν πολύ άσχημος πόνος. Σαν να είχα μαχαίρια στη μέση μου», περιγράφει η Δήμητρα.





Πασίγνωστη Ελληνίδα celebrity στο νοσοκομείο εκτάκτως

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...