«Ήμουν πολύ υστερική με το φαγητό και τα κιλά» ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

«Ήμουν πολύ υστερική με το φαγητό και τα κιλά»



Για όλα όσα έχει μετανιώσει μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Άννα Βίσση. Η τραγουδίστρια παραδέχεται τα λάθη της σχετικά με τα κιλά της ενώ παραδέχεται πως έχει μετανιώσει για κάποιες από τις επαγγελματικές της συνεργασίες.
«Ήμουν πολύ υστερική με το φαγητό και τα κιλά. Το αρνήθηκα, με κακομεταχειρίστηκα. Πίστευα ότι το να φοράω 24 νούμερο παντελόνι ήταν κάτι σημαντικό. Όταν έκανα, βέβαια, εμφανίσεις όπου φαινόντουσαν οι σέξι κοιλιακοί μπορεί να υπερηφανευόμουν, αλλά τους πλήρωσα ακριβά τελικά γιατί τους απέκτησα βίαια και υστερικά. Τώρα είμαι πιο χαλαρή και νιώθω πολύ πιο όμορφα».
Όσο για τα επαγγελματικά της λέει στο Tv Έθνος: «Μετανιώνω για μερικές συνεργασίες μου γιατί στην πορεία κατάλαβα ότι δεν ταιριάζαμε. Τα τραγούδια, το κοινό, οι απόψεις οι καλλιτεχνικές. Είναι μεγάλη καταπίεση να είσαι κάθε βράδυ σε μια κατάσταση που δεν σε φτιάχνει. Ποτέ δεν έκανα τη δουλειά αυτήν με το σκεπτικό του μεροκάματου. Κάθε βράδυ τα δίνω όλα σαν να είναι η τελευταία φορά, ξεριζώνω μανιασμένα και την τελευταία χορδή μου μέχρι ό, τι ώρα πάει. Όταν όμως κάνεις λάθος επιλογή και συνειδητοποιείς ότι τα κίνητρά σου δεν ήταν τελικά αγνά καλλιτεχνικά, εκεί λες "καλά να πάθω". Όλοι έχουμε δουλέψει κάποιες φορές με γνώμονα τα χρήματα, αλλά τις λίγες φορές που φέρθηκα επιπόλαια στις επιλογές το πλήρωσα. Και μου υποσχέθηκα να μην το ξανακάνω ποτέ!».

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...