Ποιά πασίγνωστη Ελληνίδα ηθοποιός βρίσκεται σε αναπηρικό καροτσάκι; ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Ποιά πασίγνωστη Ελληνίδα ηθοποιός βρίσκεται σε αναπηρικό καροτσάκι;



Η μεγάλη μας καταξιωμένη ηθοποιός Ευαγγελία Σαμιωτάκη αυτό τον καιρό περνάει τον δικό της Γολγοθά...
Η ηθοποιός μπορεί να παίζει στην παράσταση "Θου κύριε οι φοροφυγάδες" στο θέατρο Αυλαία, όμως δεν μπορεί να περπατήσει με αποτέλεσμα να βρίσκεται πάνω σε αναπηρικό καροτσάκι.
Η Ευαγγελία Σαμιωτάκη με δύναμη ψυχής κοιτάζει το μέλλον με μια θετική ματιά και δεν το βάζει κάτω. Ο λόγος που δεν μπορεί να περπατήσει είναι μια ρευματοειδής αρθρίτιδα και θα υποβληθεί τον Απρίλιο σε επέμβαση. Θα το έκανε και νωρίτερα, όμως δεν ήθελε να καθυστερήσει την πρεμιέρα του θεάτρου.
Όπως δήλωσε στην εφημερίδα Espresso: "Έχει καταστραφεί ο χόνδρος στο γόνατό μου και όταν περπατάω με πονάει πού, ενώ όταν κάθομαι είμαι κάπως καλύτερα. συνήθως περπατάω με τη βοήθεια μιας κοπέλας που έχω στο σπίτι και με βοηθάει στις δουλειές. Έχω στην πλάτη μου πενήντα ολόκληρα χρόνια ενεργούς θεατρικής ζωής και είμαι βέβαιη πως αν και σήμερα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα λόγο της οικονομικής κρίσης, το θέατρο θα αντέξει".


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...